Værdiopbevaring for erhverv & virksomheder på Sjælland

Der er ingen grund til at lade måske meget værdifulde elementer ligge frit fremme i virksomheden, når du kan sikre dem med den rette opbevaring. 

Måske drejer det sig om vigtige dokumenter eller udstyr, der kun skal kunne tilgås af valgt personale. Mulighederne er mange, men uanset behovet, så kan vi stille det med vores produkter inden for værdiopbevaring.

Vi tilbyder blandt andet:

  • Brandsikrede data-, skuffe- og dokumentskabe
  • Deponeringsskabe
  • Pengekasser og nøgleskabe
  • Godkendte våbenskabe og medicinskabe

En løsning der matcher dit behov for værdiopbevaring

Står du og skal bygge et serverrum, eller har du behov for at doble sikkerheden op i forhold til opbevaring af dele af dit varesortiment?

Eller har du måske bare brug for et separat område med ekstra kontrol over, hvem der kommer og går?

Hos Keyvision har vi brugt lang tid på at skabe løsninger, der giver den ekstra sikkerhed, som nogle gange er påkrævet for at skabe tryghed i virksomheden.

For vi mener, at der ikke er noget, der hedder ”for meget sikkerhed”, når det handler om at sikre din virksomheds værdier.

Vi har mange forskellige muligheder i vores repertoire. Behovet dikteres af, hvad du reelt set har behov for at sikre, og hvad du skal sikre det mod.

Vi tilbyder alt fra dataskabe og nøglebokse til brandsikrede dokumentskabe og indmuringsbokse.

Har du brug for døre, der åbner og lukker sig helt automatisk? Hos Keyvision har vi mange løsninger inden for dørautomatik.

Læs mere her

Kontakt os hvis du ønsker mere viden om værdiopbevaring

9 + 14 =

Låseservice til erhverv

Uanset størrelsen på din virksomhed, fra de fysiske rammer til antallet af ansatte, så kan Keyvision hjælpe med en komplet sikkerhedsløsning

Adgangskontrol til erhverv

Der er flere fordele ved at følge at få installeret adgangskontrol i virksomheden. Uanset om din virksomhed er større eller mindre

Gratis sikkerhedstjek

Er du tilfreds med din nuværende sikkerhedsløsning, eller er du i tvivl om, hvad der vil være de bedste tiltag i lige præcis din situation?